Turnaj v kuželkách v Lanžhotě, únor 2018
Pod záštitou Turistické asociace Slovácko, se v úterý 20. února 2018, konala v prostorách Vinných sklepů Skalák, již VI. Konference cestovního ruchu Hodonínska. Hlavním tématem letošní konference bylo téma "Jak prodávat Slovácko". Tomuto podtitulu konference byly podřízeny prezentace a přednášky v průběhu celého dne. Věnována byla pozornost novým marketingovým nástrojům, novým trendům v lákání turistů, vlivu sociálních médií na cestovní ruch. Prezentovány byly také příklady dobré praxe a příběhy úspešných podnikatelů z oblasti Slovácka.
Co je to destinační management, jaký význam má pro obce, proč je důležitý a jak ho dělat správně? Tyto otázky a mnohé další byly zodpovězeny a diskutovány mezi návštěvníky semináře "Destinační management - význam pro obce", který se konal v pondělí 19.2.2018 v Nové Lhotě. Seminář byl pořádán pod záštitou Regionální rozvojové agentury jižní Morava. Hlavní slova se na začátku akce ujala Anna Čarková, která seznámila přítomné s aktivitami Místní akční skupiny Kyjovské Slovácko v pohybu, podporujícími cestovní ruch. Prezentovány byly také zrealizované úspěšné projekty související s cestovním ruchem na Kyjovsku. Poté vystoupit Michal Burian, bývalý majitel cestovní kanceláře a v současné době manažer organizace destinačního managementu Brněnsko. Ten přítomné seznámil v čem spočívá úloha destiknačního managementu a jakým způsobem by měl destinanční management budován a rozvíjen.